Copywriting is het simpelste vak van de wereld.

‘Zo simpel dat bijna niemand het kan. Want wat is er moeilijker dan simpel denken. Even simpelweg heen kijken door gecompliceerde briefings van eigenwijze, complexe productmanagers. Vellen vol bolle woorden. En die simpele copywriter moet die even terugbrengen tot één simpele gedachte. Die ene simpele gedachte is dan exact dat kleine gaatje waar je doorheen moet schieten om tot dat ene mooie grote idee te komen. Dat mensen begrijpen, onthouden, dat niet verveelt, niet irriteert, en dat ze boeiend of leuk of interessant of spannend vinden. Maar dat bovenal relevant is en werkt voor het merk. En in het ergste geval nog verkoopt ook. Nou, simpeler kan toch niet. Kun je het leren? Neen, helaas je kan het of je kan het niet en er is geen computer, tekstverwerker of Paul die dat kan verhelpen. Zo simpel is dat.’ (Jim Prins)

U zoekt een schrijver met een specialisme? Voor een specifiek project? Wij selecteren de beste schrijver voor de opdracht.

Print of digitaal? Interne of externe communicatie? Wij schrijven de juiste tekst, die perfect past bij uw medium en doelgroep. En onze eindredacteur leest elke tekst na en kijkt of de tekst beantwoordt aan de gevraagde doelstellingen.

  • brochures, folders, leaflets
  • direct mail
  • advertenties
  • campagnes
  • posters
  • magazines, (e-)newsletters
  • (e-)mailings, affiches
  • radiocommercials, tv-spots
  • websites, web-based solutions
  • vertalingen, adaptaties